Co mnie wyróżnia?

Co mnie wyróżnia?

TWORZĘ UNILAKNE TREŚCI
Na rynku są tysiące produktów i usług podobnych do Twoich, jak zatem sprawić, aby klienci przyszli właśnie do Ciebie? Daj im użyteczne treści! Udziel rady, wyjaśnij, odpowiedz na pytania… Tworząc teksty dla moich Zleceniodawców, zawsze najpierw robię rozeznanie rynku, na którym działają po to, aby poznać potrzeby i preferencje ich klientów. W swojej pracy kieruję się bowiem zasadą Duga Kesslera: „Tradycyjny marketing mówi do ludzi. Content marketing z nimi rozmawia”.

POTRAFIĘ PRZEKONYWAĆ
Aby pozyskać klientów i ich portfele nie wystarczy mieć wyjątkowy produkt, trzeba wyjątkowo go przedstawić. Dobry tekst sprzedażowy to taki, który przekona klienta, że tylko Twoja oferta jest odpowiedzią na jego pragnienia, dla niego liczą się bowiem korzyści, jakie zyska, a nie sam produkt.

SZANUJĘ CZAS TWOICH KLIENTÓW
Przygotowując teksty dla swoich Zleceniodawców, zawsze staram się zawrzeć maksimum treści w minimum objętości. Zwracam przy tym uwagę na takie sformatowanie tekstu, aby jego czytelnik szybko i łatwo odnalazł interesujące go treści.

NIE PRZYNUDZAM
Dobry tekst sprzedażowy to nie wyniosłe i opasłe dzieło literackie tylko coś, co się lekko i przyjemnie czyta, łatwo wyławiając przy tym najważniejsze informacje. Mam tego świadomość! Zamawiając teksty u mnie, zyskasz pewność, że klient je po prostu przeczyta.

Ta inwestycja szybko się zwróci, dobry tekst jest jak dobry sprzedawca!