Co napisać w zakładce O NAS na swojej stronie internetowej?

Co napisać w zakładce O NAS na swojej stronie internetowej?

Przygotowując opisy na swoją stronę internetową, wiele osób popełnia ten sam błąd, co sprzedawcy, mający bezpośredni kontakt z klientem, czyli opowiada o swojej firmie, produktach i usługach, zupełnie zapominając przy tym o kliencie. Na czym zatem się skupić, aby napisać tekst w zakładce O NAS, który będzie zachęcał klientów do kontaktu i zakupu tego, co masz mu do zaoferowania?

Nie przynudzaj…

Po kliknięciu zakładki O NAS najczęściej wyświetla nam się dość długi tekst zaczynający się od informacji, kiedy i gdzie firma powstała i czym się zajmuje. Najczęściej jest to zwarty blok ogólnikowych informacji, których prawie nikt nie czyta. Poniżej przykład dla zobrazowania problemu.

 

Firma budowlana X Sp. z o.o. świadczy usługi w sektorze budowlanym od 1995 roku, kontynuując działalność XY s.c. Początkowo zatrudnialiśmy tylko kilku pracowników, jednak dzięki wiedzy i doświadczeniu zdobytym przez lata pracy, zyskaliśmy wysoką pozycję na rynku lokalnym. Obecnie nasza firma zatrudnia 30 osób. Dzięki wysokiemu poziomowi wyszkolenia naszej kadry kierowniczej i technicznej jesteśmy w stanie zapewnić Państwu najwyższą jakość usług. Przez cały okres naszej działalności staramy się zachować najwyższe standardy podczas realizacji procesu inwestycyjnego. Dysponujemy własnym specjalistycznym sprzętem, co pozwala nam działać sprawnie i terminowo realizować powierzone prace. Naszym klientom oferujemy także kompleksowość usług w zakresie budowy wszelkiego rodzaju budynków mieszkalnych i nie tylko. Nasza oferta skierowana jest do developerów, instytucji publicznych, inwestorów indywidualnych. Zajmujemy się także realizacją inwestycji, których przedmiotem są budynki użyteczności publicznej, hotele, centra handlowe oraz przemysłowe. Możemy dla Państwa przeprowadzić także generalny remont istniejącego obiektu.

 

Przyznaj, że przeczytałeś tylko kilka pierwszych zdać, a resztę pominąłeś, przeskakując od razu do tego miejsca. Powyższy tekst nie zawiera żadnych ważnych z punktu widzenia klienta informacji. Pisząca go osoba użyła wielu skomplikowanych zwrotów, aby podkreślić ważność swojej firmy. Czy jednak udało jej się zachęcić kogokolwiek do zakupu swoich usług lub chociaż wysłania zapytania?

Opowiedz historie

Jak zatem przedstawić swoją firmę, tak aby klient nie tylko zechciał przeczytać cały tekst, ale także skorzystać z Twoich usług lub kupić Twoje produkty? Jeśli chcesz opowiedzieć osobom odwiedzającym Twoja stronę internetową w ciekawy sposób o sobie i swojej działalności możesz zrobić to na dwa sposoby. Pierwszy z nich to opowiedzenie swojej historii, tak aby potencjalny klient mógł Cię lepiej poznać. Ciekawa opowieść nie tylko sprawi, że internauta przeczyta ją do końca, ale także wzbudzi jego sympatię do Ciebie. Poniżej przykład.

 

Pracę w budownictwie zacząłem ponad 15 lat temu. Początki firmy nie były łatwe. Pomagali mi wówczas brat i szwagier, a dokumentacje prowadziła moja żona. Zawsze dbaliśmy o jakość naszej pracy i zadowolenie naszych klientów, często wykonując dla nich dodatkowe usługi, samodzielnie poszukując podwykonawców i odpowiednich rozwiązań.

Dzięki temu, że szanowaliśmy  ich czas i wygodę osób, dla których mieliśmy przyjemność pracować, polecały nasze usługi swoim krewnym i znajomym. Z miesiąca na miesiąc mieliśmy coraz więcej pracy i zaczęliśmy zatrudniać nowych pracowników, dla których tak jak dla nas w codziennej pracy ważne było zadowolenie klienta. W rezultacie nasza kadra powiększyła się do 30 osób, dzięki czemu możemy realizować już nie tylko prywatne inwestycje, ale także pracować dla developerów oraz instytucji publicznych.

Nasze przedsiębiorstwo bardzo się rozrosło przez te 15 lat swojej działalności. Zmieniliśmy biuro, kupiliśmy wiele specjalistycznego sprzętu, aby móc pracować szybciej i lepiej, zatrudniliśmy także wielu wykwalifikowanych fachowców, aby nasze usługi były kompleksowe. Firma się zmieniła, niezmienne pozostało jednak to, że klient zawsze był, jest i będzie dla nasz najważniejszy.

 

Sam przyznaj, że ten tekst znacznie łatwiej Ci się czytało i dotarcie do jego puenty nie było trudne.

Mów językiem korzyści

Drugim, dobrym sposobem, aby opowiedzieć klientowi o swojej firmie, jest podkreślenie tych jej cech, które są ważne dla niego. Opowiadając o sobie, skupiamy się na kliencie. Te same informacje możesz wówczas przekazać w taki sposób, aby internauta od razu zobaczył, co zyska, decydując się na współpracę właśnie z Twoją firmą.

 

Dlaczego to właśnie my powinniśmy zabudować Twój dom?

Mamy 15 lat doświadczenia

Przez ten czas zrealizowaliśmy dla naszych klientów setki inwestycji. Wszystkie zakończyły się pełnym sukcesem. Świadczy o tym ogromna liczba klientów, którzy trafiają do nas z plecenia krewnych lub znajomych.

Oferujemy kompleksowe usługi

Zbudujemy Twój dom od początku do końca. Świadczymy bowiem pełen zakres usług budowlanych. W swoich szeregach mamy wykwalifikowanych specjalistów, którym niestraszne żadne wyzwanie.

Szanujemy czas naszych klientów

Zawsze dotrzymujemy wyznaczonych terminów. Dzięki temu, że potrafimy oszacować czas potrzebny na wykonanie powierzonych prac, odpowiednio układamy swój terminarz, unikając opóźnień i nakładania się zleceń na siebie, co zazwyczaj wydłuża czas zakończenia robót.

Dysponujemy profesjonalnym sprzętem

Specjalistyczny, dobrej jakości sprzęt pozwala nam wykonywać powierzone pracę szybciej i bardziej precyzyjnie.

Zatrudniamy tylko wykwalifikowane osoby z dużym doświadczeniem

Starannie dobieramy naszą kadrę, dzięki temu jesteśmy pewni nie tylko wysokiej jakości pracy każdego członka zespołu, ale także jego kontaktu z klientami.

Nasz zespół to 30 osób

Dzięki tak licznej kadrze możemy szybko i sprawnie zrealizować nawet duże i skomplikowane zlecenie, a w przypadku, gdy pracujemy dla kilku mniejszych klientów jednocześnie, unikamy przestojów i opóźnień.

Klient jest dla nas najważniejszy

Niezależnie od tego, czy klient zleca nam budowę całego domu, czy remont pokoju na poddaszu, zawsze wykonujemy naszą pracę z dbałością o każdy szczegół. Pomagamy w doborze najodpowiedniejszych rozwiązań i doradzamy podczas wyboru materiałów.

Napisz do nas lub zadzwoń. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

 

Jak widać opowiedzieć o sobie klientom, można na różne sposoby. W pierwszym przypadku tekst jest niepotrzebnym, nic niewnoszącym puszeniem się. Marne szanse, aby wzbudził on zainteresowanie klienta i skłonił go do kontaktu z Tobą.

Drugi, bez trudu jesteśmy w stanie doczytać do końca, nie tylko dzięki opowiedzianej historii, ale także dzięki temu, że jest on podzielony na niezbyt duże akapity, dzięki czemu jest łatwiejszy w odbiorze. Jego zadaniem jest wzbudzić sympatie klienta i sprawić, że nas zapamięta. Jeśli Ci się to uda jest duża szansa, że klient przyjdzie właśnie do Ciebie. Nie jest bowiem tajemnicą, że lubimy kupować od osób, które znamy i lubimy.

Trzeci tekst, wyraźnie pokazuje natomiast najważniejsze cechy firmy i korzyści, na jakie klient może liczyć. Wypunktowanie, podział na bloki i pogrubienia w odpowiednich miejscach sprawiają, że wystarczy przeskanowanie wzrokiem tekstu, aby wyłowić najważniejsze informacje.

Jeśli potrzebujesz pomocy przy stworzeniu opisu do zakładki O NAS – napisz do mnie lub zadzwoń.